Regulamin sklepu internetowego z dnia 20.06.2014


§ 1 Informacje ogólne

Sklep internetowy działający pod adresem www.madame24.pl prowadzony jest przez firmę:


PHU Monika Bernasiak
Dziadkowice 21
98-240 Szadek
NIP: 829-163-03-93
REGON: 100564886


§ 2 Składanie zamówień


1. Prezentowane w sklepie ceny towarów są cenami brutto i podane są w polskich złotych.


2. Podane ceny nie obejmują kosztów wysyłki oraz kosztów płatności, które mogą dodatkowo zwiększaćwartość zamówienia.


2. Zamówienia są przyjmowane przez obsługę sklepu za pośrednictwem sklepu internetowego, telefonicznie lub drogą mailową.


3. Zamówienia za pośrednictwem sklepu internetowego można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.


4. Warunkiem prawidłowej realizacji złożonego poprzez sklep internetowy zamówienia jest właściwe wypełnienie formularza zamówienia oraz podanie niezbędnych danych do realizacji zamówienia, w tym wysyłki zamówionego towaru.


5. Po złożeniu przez klienta zamówienia, otrzyma on informację mailową potwierdzającą przyjęcie zamówienia.


6. Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia pokrywa się z momentem wpływu wpłaty na rachunek bankowy podany w potwierdzeniu zamówienia w przypadku płatność przelewem lub momentem dokonania zamówienia w przypadku płatności kartą lub wyborem opcji płatności przy odbiorze.


7. Każdy produkt oferowany w sklepie pochodzi z legalnego źródła, jest fabrycznie nowy i posiada oryginalne opakowanie.


8. Anulowanie zamówienia przez Klienta może nastąpić mailowo lub telefonicznie korzystając z danych teleadresowych sklepu. Zamówienia, które zostało wysłane nie można anulować.

O fakcie wysłania zamówienia Klient zostanie powiadomiony drogą mailową lub sms-em.


Uwaga! Zdjęcia mają charakter poglądowy. Kolory produktów mogą nieznacznie różnić się od
tych w rzeczywistości - zależą one na przykład od ustawień monitora.

Realny produkt może również nieznacznie różnić się od przedstawionego na zdjęciu (zależy to od kraju pochodzenia i producenta produktu, który aktualnie znajduje się w magazynie)


Posiadamy na stanie większość oferowanych produktów, mimo to jednak może zaistnieć sytuacja, że dany produkt nie jest dostępny.

W takim przypadku skontaktujemy się z Państwem drogą mailową, bądź telefonicznie aby poinformować o przewidywanym czasie realizacji zamówienia.


§ 3 Koszty i termin wysyłki


1. Zamówione towary są wysyłane pod adres wskazany w formularzu zamówienia.

Sklep ma obowiązek poinformowania klienta o nieprawidłowo wypełnionym formularzu zamówienia, który uniemożliwia lub utrudnia realizację zamówienia i dokonanie wysyłki lub może wpłynąć na jej
opóźnienie.


2. Przesyłka dostarczona jest do klienta zgodnie z terminem podanym w sklepie internetowym przy
każdym produkcie (jeżeli produkt nie ma podanego terminu wysyłki czas wysyłki jest określany na
maksymalnie 4 dni).

Jest to orientacyjny czas wysyłki i dotyczy on zamówień z opcją płatności przy
odbiorze lub płatności elektronicznych.

Przy innych formach płatności, w tym płatności przelewemczy kartami kredytowymi do podanego czasu należy dodać czas zaksięgowania środków na rachunku bankowym sklepu (w zależności od banku i sposobu płatności może to być 1-2 dni robocze).


3. Koszty przesyłki pokrywa nabywca towarów.

Wysokość kosztów wysyłki jest uzależniona jest od zakupionego towaru, rodzaju wybranego sposobu transportu zakupionych towarów oraz wybranego sposobu płatności.

Klient może się zapoznać z cennikiem kosztów dostawy na stronie koszyka sklepu - po dodaniu wybranych towarów do koszyka.

Na podanej stronie sklep wyświetli dostępne formy i koszty wysyłek dla towarów znajdujących się w koszyku klienta.


4. Przy określonej wartości dodanych do koszyka towarów sklep pokrywa koszt przesyłki zakupionych
towarów.

W przypadku gdy sklep pokrywa koszt wysyłki zakupionego towaru, od obsługi sklepu zależy jakim transportem towar zostanie dostarczony do klienta.

Klientowi pozostaje zawsze wybór skorzystania z innej odpłatnej formy transportu.


§ 4 Płatności


1. Każda transakcja potwierdzana jest paragonem lub fakturą VAT.


2. Płatność za zamówiony towar może nastąpić za przy odbiorze towaru, za pośrednictwem systemu
płatności elektronicznych lub przelewem na konto bankowe sklepu.


3. W przypadku zamówienia płatnego przelewem na konto lub kartą opłatę należy wnieść w całości w
ciągu 10 dni od momentu przyjęcia przez sklep zamówienia.

Po upływie tego terminu nieopłacone zamówienie zostaje anulowane.